Magazyn

PUFF-BUFF podbija Paryż

Redakcja
28-09-2017 o 10:54
W dniach 8-12 września 2017 r. odbyły się targi wnętrzarskie Maison&Objet w Paryżu. Wśród najbardziej cenionych marek światowego desingu znalazł się PUFF-BUFF – ikona polskiego wzornictwa. Ania Siedlecka i Radek Achramowicz z Paryża powracają pełni energii i zapału, bo pneumatyczne lampy za granicą po raz kolejny okazały się hitem!
Paryskie targi Maison&Objet to jedna z najważniejszych imprez wystawienniczych branży wnętrzarskiej. Tłumy miłośników dobrego wzornictwa podziwiać mogły innowacyjne, wypełniane powietrzem lampy polskiej marki PUFF-BUFF. Ich stoisko rozświetliło strefę NOW! DESIGN À VIVRE. The soul of design. Dla designerów było to bardzo owocne 5 dni. Tysiące ludzi zachwycało się kultową już konstelacją BUBBLES. Nie zabrakło nowości – plafony HALF-STAR, HALF-SUPERSTAR i HALF-MEGASTAR to spłaszczona, kompaktowa forma, która pozwala na zagospodarowanie przestrzeni z ograniczoną wysokością. Uczestnicy targów entuzjastycznie przyjęli polski design, który odbiega od sztampy. „Odwiedzający, widząc nasze lampy, reagowali zachwytem, zaciekawieniem. Architekci, projektanci, scenografowie czy dekoratorzy mieli gotowe pomysły na wykorzystanie naszego oświetlenia w swoich projektach. Doceniona została możliwość wykonania lamp na wymiar, na zamówienie” – mówi Anna Siedlecka, współzałożycielka PUFF-BUFF. Targi były okazją do nawiązania ciekawych relacji biznesowych. „Odbyliśmy setki obiecujących spotkań. Nawiązaliśmy interesujące kontakty z gośćmi nie tylko z Francji i Europy, ale także z krajów arabskich, Azji, a nawet miejsc bardziej egzotycznych, takich jak Kongo czy Senegal. Prowadziliśmy rozmowy na temat niezwykłych projektów, które mam nadzieję, uda się zrealizować” – dodaje designerka.

Doceniona została także stojąca lampa zewnętrza BIG PUFF, którą wybrano jako część specjalnej wystawy w ramach targów – COMFORT ZONE. Zaprezentowane zostały tam te elementy wyposażenia wnętrz, które gwarantują ich użytkownikowi osiągnięcie wewnętrznego spokoju i dobrego samopoczucia. Wystawa promowała ideę domu, jako miejsca, w którym czujemy się dobrze i komfortowo.

Co dalej planuje PUFF-BUFF? Oczywiście nie zwalniać tempa! „Rozwijamy rozpoczęte relacje, podtrzymujemy kontakty. Już teraz mamy co robić. Mamy wiele zamówień i czeka nas sporo projektowych wyzwań. Oczywiście planujemy udział w kolejnych wydarzeniach targowych, bo mimo iż wymaga to wiele wysiłku, to naprawdę się opłaca!” – podsumowuje Radek Achramowicz. A my czekamy na więcej!

Więcej informacji o marce PUFF-BUFF na: www.puff-buff.pl